PRESTATORUL serviciilor care fac obiectul acestor termeni și condiții, mai exact vânzarea produselor sau serviciilor de sub brand-ul Ioana Bardan, este SC KATYO BETA SRL, cu sediul social în jud. Prahova, sat Bughea de Jos, str. Principală nr.300A, com. Gura Vitioarei, număr de înregistrare la Registrul Comerţului J29/175/2021, cod unic de înregistrare 43602360, cont bancar RO18BTRLRONCRT0586601401, reprezentată de Ioana Florina Ana Bardan, în calitate de ADMINISTRATOR.
BENEFICIARUL este persoana fizică sau juridică care se angajează să participe în programul susținut de PRESTATOR sau să achiziționeze produsele și serviciile oferite de PRESTATOR, în urma achitării contravalorii menționate pe pagina de vânzare sau în secțiunea Prețul și Modalități de Plată.
Având în vedere că:
au convenit să încheie prezentul acord în următoarele condiţii:
⦁ Să ofere produsele/serviciile solicitate în cele mai bune condiții.
⦁ Să respecte confidențialitatea și termenele de realizare.
⦁ Să verifice prezența la cursurile online.
⦁ Să ofere acces la cursul online şi după desfăşurarea lor.
⦁ Să asigure livrarea produselor comandate prin curier sau altă modalitate, acceptată de beneficiar.
⦁ Să achite prețul convenit pentru produsele/serviciile contractate.
⦁ Să participe la toate orele de curs online susținute de prestator pentru cursurile online vândute.
⦁ Prețul contractului este cel prezentat pe pagina de vânzare pentru produsul/serviciul respectiv și se achită integral în momentul plasării comenzii. Pentru plata în rate (dacă este cazul), se va achita contravaloarea primei rate în momentul comenzii și celelalte rate, la termenele comunicate de către PRESTATOR.
⦁ Pagina de vânzare va fi denumită orice pagină a subdomeniului www.ioanabardan.ro.
⦁ Prețul se poate achita online, prin card de debit/ credit, sau prin transfer bancar.
⦁ Factura fiscală se va emite la data debitării sumei în contul PRESTATORULUI (conform extrasului de cont).
⦁ În cazul neachitării la timp a serviciilor contractate, PRESTATORUL este absolvit de obligația acordării serviciilor de instruire online sau de livrarea produselor comandate.
⦁ Prestatorul se obligă să pună la dispoziţia BENEFICIARULUI cursuri live sub formă de webinar + task-uri, așa cum sunt ele prezentate pe paginile de vânzare ale cursurilor.
⦁ BENEFICIARUL nu va fi nevoit să instaleze nici un soft suplimentar.
⦁ Imediat ce BENEFICIARUL achită taxa de înscriere (sau prima rată în cazul în care a ales plata în rate), va avea dreptul să intre pe un grup privat de Facebook. Acolo va beneficia de comunitatea de suport și tot acolo se va derula cursul online propriu-zis. Toate materialele, webinariile înregistrate vor fi postate pe grupul de Facebook.
⦁ Dacă BENEFICIARUL nu va putea participa LIVE la ora stabilită anterior de către BENEFICIAR, PRESTATORUL se obligă să pună la dispoziţia BENEFICIARULUI cursurile sub forma unor înregistrări. Aceste înregistrări, precum și toate celelalte materiale din cadrul cursului, incluzând orice bonusuri, vor rămâne la dispoziția BENEFICIARULUI pentru totdeauna.
⦁ Cursul va începe în data de 5 mai 2021 și se va desfășura pe parcursul a 4 săptămâni.
Încetarea și rezilierea intervin:
⦁ În cazurile de forță majoră care constau în orice situații sau evenimente imprevizibile și independente de voința părților contractante, ceea ce face ca îndeplinirea obligațiilor contractuale să se amâne cu durata de persistență a situației sau a evenimentului considerat ca atare, de exemplu deces sau catastrofe naturale.
⦁ Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra programului, modelelor de curs, precum și a oricărui material folosit de formatorii incluși în programul de formare, în timpul procesului de formare, sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale, iar încălcarea acestora atrage dupa sine sancțiunile prevăzute de lege.
⦁ Orice alte acorduri ulterioare, indiferent că sunt în formă orală sau scrisă, nu produc nici un fel de efecte juridice între părți.
⦁ Părțile se obligă să nu transmită în nici un fel, către terți, drepturile și obligațiile lor rezultate din acești termeni și condiții.
⦁ Eventualele litigii între părți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această alternativă eșuează, ele vor fi soluționate de către instanța competentă.
⦁ PRESTATORUL nu este responsabil de interpretarea informațiilor oferite în curs de către BENEFICIAR, realizată după încheierea perioadei de curs.
⦁ În baza legislației UE, la achiziția unui produs sau seriviu online, aveți dreptul de a anula comanda în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
⦁ Pentru exercitarea dreptului de retragere, ne puteți transmite opțiunea dumneavoastră telefonic, prin poștă sau la adresa de email contact@ioanabardan.ro.